Marja van Leeuwen
Bestuurslid
Mijn naam is Marja de Leeuw. Ik heb 35 jaar met veel plezier in het WZA gewerkt. Daarvoor heb ik enkele jaren in het basisonderwijs gewerkt. Binnen het WZA heb ik op verschillende afdelingen mogen werken, onder meer als secretaresse van de operatiekamer, secretaresse van de SEH, medewerker OK-planning en de laatste jaren als secretaresse van de Pijnpoli en de poli Anesthesiologie. Die afwisseling heeft mijn werk altijd boeiend en waardevol gemaakt.
Intussen ben ik met pensioen. De oproep van de Stichting Vrienden van het WZA voor nieuwe bestuursleden kwam voor mij dus op het juiste moment. Voor mij is dit een prachtige kans om, in een andere rol, betrokken te blijven bij het WZA. De doelstelling van de stichting – het verblijf van patiënten zo aangenaam mogelijk maken – onderschrijf ik van harte. Ik werk graag mee aan initiatieven die echt iets betekenen.
Marja van Leeuwen
Bestuurslid

Mijn naam is Marja de Leeuw. Ik heb 35 jaar met veel plezier in het WZA gewerkt. Daarvoor heb ik enkele jaren in het basisonderwijs gewerkt. Binnen het WZA heb ik op verschillende afdelingen mogen werken, onder meer als secretaresse van de operatiekamer, secretaresse van de SEH, medewerker OK-planning en de laatste jaren als secretaresse van de Pijnpoli en de poli Anesthesiologie. Die afwisseling heeft mijn werk altijd boeiend en waardevol gemaakt.
Intussen ben ik met pensioen. De oproep van de Stichting Vrienden van het WZA voor nieuwe bestuursleden kwam voor mij dus op het juiste moment. Voor mij is dit een prachtige kans om, in een andere rol, betrokken te blijven bij het WZA. De doelstelling van de stichting – het verblijf van patiënten zo aangenaam mogelijk maken – onderschrijf ik van harte. Ik werk graag mee aan initiatieven die echt iets betekenen.
